HTML

A Céda

Mi jár épp a fejemben, mi történik velem. Amit éppen le akarok írni.

Friss topikok

  • Fenella: Oh per pillanat sikerült még egy majdnem ekkora horderejű problémát begyűjtenem -.-" Holnap ha le... (2011.08.12. 00:32) Katt-katt....
  • Hakon: Megvagy:D (2011.08.09. 21:57) Álmatlanság / Vágyálom

Címkék

Archívum

Barátság

Fenella 2011.08.12. 14:52

 Kit nevezel a barátodnak? Azt a személyt akinek kipanaszkodhatod maga? Azt aki melletted áll a bajban? vagy azt aki ha hibázol megbocsájt? Én eddig azt hittem hogy egy jó barát mind a hármat megteszi. De a jelek szerint tévedtem. Nem tudom hogy nekem vannak problémáim a barátság fogalmáról, vagy ez tényleg így van. Lehet hogy hogy én nem vagyok tisztában azzal, hogy ha azt mondom hogy xy a barátom az milyen felelősséggel jár. Lehet h én tévedek ha egy barátom / barátnőm elalszik, mert túlterhelte magát akkor nem ugrom a torkának amiért késik, főleg h nem csak ő vele találkozom kettesben hanem önnek mások is. Ha mégis kiakaszt akkor viszont elfogadom a bocsánat kérését. De nem várom el azt h az illető oda jöjjön hozzám a város másik végébe, bekopogtasson az ajtómon és majdhogynem térden állva bocsánatot kérjen aztán vagy rácsapom az ajtót vagy nem.... Csupán azért mert én azt hiszem hogy előző este ""szeretősdit" játszott és ezen besérülök. Nem tudom hogy csak azért, mert nincs senki akivel ő most le tudna feküdni (nem mintha nem állnának előtte sorban a pasik, hanem csak szimplán mert nem akar), vagy csak  azért mert volt egy jó estém. Én már nem tudom. Kiakadtam. Csúnyán beszéltem, megsértettem. De nem az első perctől. Csak miután olyanokat vágott a fejemhez, amiket azért osztottam meg vele, mert megbíztam benne. Így osztogassam ez után a bizalmam.... Hogy előbb utóbb úgyis visszaüt. Biztos csak én nem vagyok tisztában a barátság fogalmával. Nem baj. Előbb utóbb majd megtanulom. Ha nem akkor pedig úgyis én húzom a rövidebbet....

Címkék: fájdalom barátság hiszti sértődés megbántás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenella.blog.hu/api/trackback/id/tr473148669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása